Room - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu Room - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu

Room

Door: Kroes

Blijf op de hoogte en volg Sebastiaan

19 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hi guys,

Op deze pagina kunnen jullie allemaal op de hoogte blijven van mijn avonturen in Thessaloniki, Griekenland.

Gister heb ik bericht ontvangen dat ik op kamer 16 van de huisvesting in Matsi street zit. Mijn reisgenote Marina zit op de kamer naast mij(kamer 14).

Ik vertrek naar thessaloniki op 23 februari vanaf Dortmund (hier heb tevens een overnachting op de 22ste).

Nog een paar dagen en ik vertrek.

Jullie horen nog van mij! Ook zal ik in het volgende bericht het precieze adres geven en mijn griekse telefoonnummer.

Groetjes Sebastiaan

  • 19 Februari 2008 - 12:12

    Gons:

    Hey Kroes, wat leuk dat je site heb gemaakt waarop we je avonturen kunnen volgen:), ik hoorde idd van mier al dat je weg ging. Leuk hoor;)
    Tot laters!
    Hug,
    Gon

  • 19 Februari 2008 - 13:48

    Daan:

    Heeej Sebas,

    Yeeeeh! Nu kan ik op jouw avonturen reageren! ;) Joehoe! Ik kijk er naar uit!

    Adios xxxx

  • 19 Februari 2008 - 15:04

    Hallo:

    Alles goed?Lang niet gehoord van je :)Als het goed is, sta je ook in mijn hyves, toch?
    Wat ga je daar doen?Voor school?
    Wel spannend zeg!Leuke site trouwens, ben benieuwd naar je avonturen daar :D
    Groetjes en heel veel plezier en daar!!!

    Denise

  • 20 Februari 2008 - 21:34

    Hen:

    eej! leuk zo, en skypen kan natuurlijk ook, ik zal hem voortaan weer aan zetten. tot morgen, x

  • 04 Maart 2008 - 14:22

    Miranda:

    Hee Kroessie,

    Leuk dat we via deze site je reis kunnen volgen.
    btw. super filmpje hoor :p

    xxx, Mier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

Daar zijn we weer....

08 April 2008

Lunch+Party+Dingen plannen+Edessa

31 Maart 2008

Les+Ticket+Party+Voetbal

25 Maart 2008

ouders+staking+beurs

15 Maart 2008

school + party
Sebastiaan

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8358

Voorgaande reizen:

23 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: