school + party - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu school + party - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu

school + party

Door: Kroes

Blijf op de hoogte en volg Sebastiaan

15 Maart 2008 | Griekenland, Thessaloniki

Eindelijk weer een update. Deze week was erg leuk.

• School
• Party
• Skype

Nog even over school, zoals belooft mijn vakken:
• Modern History on the Balkans and Greece
• Globalization and the arts
• Globalization of international politics
• Media Management
• Television and entertainment

Woensdag waren er geen feestdagen meer dus was er gewoon les, Ik heb weer het vak Modern history on the Balkans and Greece gevolgd. Dit is een er interresant vak, over de geschiedenis van hele balkan door de jaren heen en hoe het komt dat er zoveel conflicten tussen landen waren en nog steeds zijn.
Ook werd medegedeelt dat de volgende les (op woensdag) zal uitvallen vanwege een landelijke staking vanwege het pensioenen. De hele stad zal dan tot stilstand komen, geen openbaar vervoer niets.
Dus mijn volgende lessen zijn maandag aanstaande en dan ben ik weer 6 dagen vrij (tot de volgende maandag).

Party time. Vrijdag avond hadden we weer een grote erasmus party, dit is dus met alle uitwisselingsstudenten die aanwezig zijn in thessaloniki (dat zijn er ongeveer meer dan 50). Ook heb ik gehoord dat er nog een andere Nederlander op dit moment in Thessaloniki aanwezig is (op uitwisseling). Iedereen in huis had het er over. Dus wij met zn alle naar de afgesproken plek, en daar de rest van de erasmianen tegen gekomen, waaronder het nederlandse meisje. Ze komt uit utrecht en heet Alexandra. Hierna naar het feestje gegaan mar dat was niet veel dus zijn we weer naar huis gegaan.

En ik heb ook voor het eerst geskyped met mn mams en dat was er grappig. mijn skype naam is kroezzzio

meer volgende week

  • 16 Maart 2008 - 09:41

    Aalima:

    Heey kroezz!!

    Whuts up! zo te zien heb je het wel naar je zin.... nou wij bikkelen hier wel door hoor met de studie!

    doei

  • 16 Maart 2008 - 17:43

    Slagjes:

    Hey sebas!!
    Wat leuk om te horen dat alles goed gaat en wat een leuke vakken ga je doen! Niet echt veel lessen he?! Ga je nog leuke uitstapjes maken? Of heb je al veel huiswerk meegekregen? En hoe is de stad verder? Ken je alle kroegen al ;)
    Heel veel succes enne tot het volgende berichtje!

    liefs bert, marja, gijs, kuno, cerianne en nanette!

  • 16 Maart 2008 - 18:12

    Jolanda:

    Hoi Sebas,

    Ik lees dat je het naar je zin hebt en je hebt wel erg veel vrije tijd..wat doe je dan, als je niet aan het partyen bent?? En hoe is het weer? Al een beetje zomer?? Nou veel plezier toegewenst !

    Gr Jolanda

  • 20 Maart 2008 - 15:13

    Mirjam:

    Hoi Sebas
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin,fijn hoor.
    Van je moeder krijg ik ook veel te horen .Vandaag heb ik haar thuis afgezet en zij gaat zo op reis richting jou heb ik begrepen. Doe haar de groeten en nog veel plezier

    groeten Mirjam

  • 20 Maart 2008 - 19:00

    Marc:

    Yo wat hoorde ik laatst op msn zat jij elke avond in de kroeg:P en staat de hele koelkast dar ook al vol met bier etc. zal wel leuk worden dan stuur me die party pics maar dan ;). Have fun!

    Greets

    (DN)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

Daar zijn we weer....

08 April 2008

Lunch+Party+Dingen plannen+Edessa

31 Maart 2008

Les+Ticket+Party+Voetbal

25 Maart 2008

ouders+staking+beurs

15 Maart 2008

school + party
Sebastiaan

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

23 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: