Files+Vliegen+Thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu Files+Vliegen+Thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Sebastiaan Kroes - WaarBenJij.nu

Files+Vliegen+Thessaloniki

Door: Kroes

Blijf op de hoogte en volg Sebastiaan

24 Februari 2008 | Griekenland, Thessaloniki

Heey allemaal,

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Greece.

Bij deze, het eerste verslag:

Vrijdag:

Vrijdag middag zijn we met de auto vertrokken richting Dortmund. Normaal zou het ritje ongeveer 2 uur duren (vanuit Zoetermeer), alleen was vandaag de voorjaarsvakantie begonnen en ging heel nederland op skivakantie. Kortom we zaten al snel in de files. Wij hebben gebruik gemaakt van de A12 richting Duitsland. volgens de informatie van Vodafone (die ik had opgevraagd) waren er in totaal 11 files op de A12, ik heb ze allemaal meegemaakt.

Na de files in Nederland kwamen nog de wegwerkzaamheden in Duitsland. Dat betekende dus nog meer files. Kortom het eerste woord wat in me op kwam was files ;).

Na onderweg wat te hebben gegeten zijn we doorgereden naar de "English Bed and Breakfast" bij het vliegveld. Nog even wat gedronken en daarna naar bed.

Zaterdag:

Zaterdag ontbeten en om 10 uur richting vliegveld. "Dortmund Airport", Ons vliegtuig vertrok om 13:35 en was van Easyjet, dus we moestn snel inchecken om een goede plaats op het vlieguig te krijgen.

Ik was als eerste aan boord van het vliegtuig, dus hadden we "emergency exit" zitplaatsen. Gratis meer beenruimte.

De vlucht naar Thessaloniki verliep rustig op wat irritante Grieken achter ons na.

Na aankomst richting Hotel luxembourg gegaan. Dit omdat de huisvesting pas vanaf 25 februari beschikbaar is.

S'avonds gegeten bij een Ouzeri, was erg lekker!

Zondag:
Zondag een tour de Thessaloniki gedaan met een mooi uitzicht over de stad. Overigens the weather is great! 17 graden en zon zon zon!

Ondertussen wat afgesproken met Marina (mijn exchange maatje). Ik zie haar morgen en ga naar de huisvesting om mijn sleutel van de kamer te halen.

Dat was het tot nu toe, next update next week! Stay tuned!

Greetz Kroezzzio

  • 24 Februari 2008 - 17:53

    Marjolein:

    Hey Sebas,
    Wat leuk dat jij nu ook aangekomen bent op de plaats van bestemming!!! Ben beniewd hoe het je bevalt! Dus ik blijf je volgen! Succes!!! Groetjes!

  • 24 Februari 2008 - 19:56

    Daan:

    Heeej Sebas,

    Mooi dat je veilig en al bent aangekomen! Veel plezier de komende tijd en ik kijk uit naar je volgende berichtje! =D

    Have fun!!!

    Groetjes xxxxx

  • 25 Februari 2008 - 12:09

    Jolanda:

    Hallo Kroesjes,
    WORDEN JULLIE AL BRUIN?

  • 25 Februari 2008 - 12:11

    Jolanda:

    ok, foutje..ik ga nu maar door in 't tweede bericht..Ik wens jullie een hele gezellige week toe in Tessal. en ik hoop dat de kamer bevalt! Hier schijnt ook de zon en het is 18 graden na een ochtendje mist.

    Chau, from sunny O Rosal,
    Jolanda

  • 25 Februari 2008 - 12:12

    Jolanda:

    p.s. Heb je niet meer foto's???

  • 25 Februari 2008 - 13:40

    Chiel:

    Lekker weer daar dan hier wat minder koud en waaierig :P.

    "Zaterdag ontbeten en om 10 uur richting vliegveld. "Dortmund Airport", Ons vliegtuig vertrok om 13:35 en was van Easyjet, dus we moestn snel inchecken om een goede plaats op het vlieguig te krijgen."

    Met wie was je gegaan dan?

    iig ook meer foto's van de huisvesting en thessaloniki :P.

  • 25 Februari 2008 - 17:05

    Sebastiaan:

    @ chiel:
    ik ben met mn ouders hier ;). Dus daarom "we".

    @ Jolanda:
    We worden zwart ;)

    Fotos worden binnenkort geplaatst

  • 29 Februari 2008 - 17:23

    Hen:

    ja kom maar op met die foto's!!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

Daar zijn we weer....

08 April 2008

Lunch+Party+Dingen plannen+Edessa

31 Maart 2008

Les+Ticket+Party+Voetbal

25 Maart 2008

ouders+staking+beurs

15 Maart 2008

school + party
Sebastiaan

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8362

Voorgaande reizen:

23 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: